Доставка

Диджитълстемп ЕООД (“ние”) е оператор на BioBabyCare.bg (https://www.biobabycare.bg) („Уебсайт“). Като направите поръчка чрез този уебсайт, вие ще се съгласите с условията по-долу. Те се предоставят, за да гарантират, че и двете страни са запознати и са съгласни на тази договореност за взаимна защита и определяне на очакванията за нашата услуга.

1.Наличност

В зависимост от наличността на склад. Опитваме се да поддържаме точен брой на запасите на нашия уебсайт, но от време на време може да има несъответствие в запасите и няма да можем да изпълним всички ваши артикули по време на покупката. В този случай ние ще изпълним наличните продукти за вас и ще се свържем с вас относно това дали бихте предпочели да изчакате повторно зареждане на поръчания артикул, или ако предпочитате да пристъпим към възстановяване на сумата.

2. Разходи за Доставка

Разходите за доставка се изчисляват по време на завършване на поръчката въз основа на тегло, размери и местоназначение на артикулите в поръчката. Плащането за доставка ще бъде добавено към сумата на покупката.

3. Връщания

3.1 Връщане Поради Промяна на Мнението

BioBabyCare.bg с радост приема връщания поради промяна на мнението, стига да получим искане за връщане в рамките на 14 дни от получаването на артикула и да ни бъдат върнати в оригинална опаковка, неизползвана и в състояние за препродажба.
Изпращането на продукта/ите обратно към нас,трябва бъде организирано и заплатено от клиента.

След като бъдат получени и приети връщания, възстановяванията ще бъдат обработени за съхраняване на кредит за бъдеща покупка. Ще Ви уведомим, след като това бъде завършено по имейл.

(BioBabyCare.bg) ще възстанови стойността на върнатите стоки, но НЯМА да възстанови стойността на всяка платена доставка.

3.2 Връщания на Продукти с Валидна Гаранция

BioBabyCare ще уважи всички валидни гаранционни претенции, при условие че искът е подаден в рамките на 90 дни от получаването на артикулите.
Клиентите ще трябва да заплатят предварително разходите по връщането, но ние ще Ви възстановим сумата при успешен иск за гаранция.
След връщане на артикули за иск за гаранция, можете да очаквате BioBabyCare.bg да обработи вашето искане за гаранция в рамките на 7 дни.
След като гаранцията бъде потвърдена, ще получите избор от:
(а) възстановяване на сумата по вашия начин на плащане
(б) възстановяване на сумата в кредит за пазаруване в магазина
(в) да бъде изпратен заместващ артикул (ако има в наличност)

4. Условия за Доставка

4.1 Време за Доставка в Страната

Като цяло вътрешните пратки се извършват в рамките на 2 – 7 работни дни

4.2 Време за Доставка в Чужбина

Обикновено поръчките, изпратени в чужбина, се извършват в рамките на 4 – 22 дни. Това варира значително в зависимост от избрания от вас куриер. Ние сме в състояние да предложим по-конкретна оценка, когато избирате своя куриер при завършванена поръчката.

4.3 Време за Изпращане

Поръчките обикновено се изпращат в рамките на 2 до 4 работни дни след плащането на поръчката.
Нашият склад работи в стандартно работно време от Понеделник до Петък, с изключение на националните празници. По това време складът ще бъде затворен. В тези случаи ние предприемаме стъпки, за да гарантираме, че забавянето на доставката ще бъде сведено до минимум.

4.4 Промяна на Адреса за Доставка

Адреса за доставка можем да променим по всяко време, преди поръчката да бъде изпратена.

4.5 Изчерпани Артикули

Ако даден артикул не е в наличност на склад, ние ще изчакаме артикулът да бъде наличен, преди да изпратим вашата поръчка. Съществуващите артикули в поръчката ще бъдат запазени, докато чакаме този артикул.

4.6 Превишено Време за Доставка

Ако времето за доставка е надвишило прогнозираното, моля, свържете се с нас, за да можем да проведем разследване.

5. Известия за Проследяване

При изпращане клиентите ще получат линк за проследяване, от който ще могат да следят хода на своята пратка въз основа на последните актуализации, предоставени от куриера.

6. Повредени Пратки При Транспортиране

Ако установите, че пратката е повредена по време на транспортиране, моля попълнете “Протокол за рекламация”, който куриера е длъжен да Ви предостави и се свържете с Нас. Ако пратката е доставена, без да Сте присъствали, моля свържете се с Нас за по-нататъчни напътствия.

7. Задължения и Данъци

7.1 Данък върху Продажбите

Данъкът върху продажбите вече е приложен към цената на стоките, които са показани на уебсайта.

7.2 Вносни Мита и Данъци

Вносните мита и данъци за международни пратки могат да бъдат платени при пристигане в страната на местоназначението. Това варира в зависимост от държавата и BioBabyCare.bg ви насърчава да сте наясно с тези потенциални разходи, преди да направите поръчка при нас.
Ако откажете да платите мита и данъци при пристигането на пратката в страната ви на местоназначение, стоките ще бъдат върнати на BioBabyCare.bg за ваша ( клиента) сметка и ще получите възстановяване на стойността на платените стоки, минус разходите за връщане на доставката. Цената на първоначалната доставка няма да бъде възстановена.

8. Отказ от Поръчка

Ако промените решението си преди поръчката Ви да бъде доставена, Ние можем да пристъпим към анулирането и. В случай, че поръчката вече е в процес на транспортиране, моля прочетете Нашата Политика за Връщане.

9. Застраховка

Пратките са застраховани от изгубване или повреда при транспортиране на стойност определена от куриера.

9.1 Повреда

Ние ще възстановим сумата или ще изпратим наново Вашата поръчка, веднага щом имаме потвърждение от куриерската фирма, че пратката е повредена при Нейното транспортиране.

9.2 Загуба

Ние ще възстановим сумата или ще изпратим наново Вашата поръчка, веднага щом куриерската фирма потвърди Нейното изгубване.

10. Обслужване на клиенти

За всякакви допълнителни въпроси, моля изпратете запитване на контакт